Fremme i Buenos Aires

Godt og varmt!

Hola!

Da var vi fremme i Buenos Aires! Etter et døgn med reising! Roar var så heldig å sovnet på den lange turen fra London til Brasil, mens jeg klarte å sovne den siste timen fra Brasil til Argentina, men alt gikk fint :) Trangt om plassen, men trivlig!

Vi, eller jeg, var veldig spent på om sekken min kom da vi stod å ventet på bagasjen, men utrolig nok kom begge sekkene frem i god behold :) Detetter tok vi en rå dyr taxi, i følge roar, da den var dobbelt så dyr som den skulle vært, men likevel billig! Varmen slo i mot oss da vi gikk inn sidegaten der hostel vårt ligger. Hostelet virker veldig koselig og trygt :) I går gikk vi ut å spiste en bedre middag og drakk øl for 70 kr :) Billig og fint!
Byen virker veldig fin, og i dag skal vi på en liten sightseeing-runde! Planen er å tilbringe 4 dager i storbyen og så komme seg ut mot beachen. Nå venter frokosten!

P.s Gratulerer med dagen, pappa! Sender solskinnstanker :)

Hilsen
Roar og Hanne!

Skrevet av Hanne L.E 04:41 Arkivert i Argentina Tagged backpacking Kommentarer (1)

Klar for avreise?

DA var vi vel nesten klare for avreise! Skal bare sjekke hvordan denne bloggen fungerer... tenkte det kunne være greit å holde alle dere der hjemme litt oppdatert underveis!

Omg, i'm a blogger... jaja :)

Skrevet av Hanne L.E 11:09 Kommentarer (3)